Z akcentem na detal – nowa na rynku agencja NANO

Z akcentem na detal – nowa na rynku agencja NANO

Szczegół to nie drobiazg – to claim kampanii promocyjnej NANO. Tak brzmi nowa nazwa agencji reklamowej należącej do grupy PMPG SA.

"Nowa jest nie tylko nazwa, to zupełnie nowa jakość i znacznie szersze kompetencje" – mówi Paweł Świerżewski, Business Development Director NANO, który przygotował strategię agencji. Zapowiada nową filozofię pracy, jej nowe standardy, ale też nowe, innowacyjne produkty w ofercie.

Teaser kampanii pojawił się w ostatnim wydaniu tygodnika WPROST oraz w kampanii e-mailingowej. W poniedziałek – oficjalna odsłona nowej agencji.

NANO jest następcą BTL Point Group. Jak podkreślają Świerżewski oraz Łukasz Janowski, Client Service Director agencji, NANO to zupełnie nowa jakość. „Nowa nazwa to wynik zmian, których wdrożenie było konieczne dla sprawnego funkcjonowania na konkurencyjnym rynku. Cząstka ‘BTL’ już od dawna nie przystawała do obszaru naszego działania i komunikacyjnie, na poziomie percepcji potencjalnych klientów, mocno go ograniczała” – mówi Janowski. Podkreśla, że zmiana nazwy to zwieńczenie procesu zmian, które przez ostatnie kilka miesięcy zachodziły w agencji – organizacyjnych, ale przede wszystkim jakościowych. Ich efekty już wkrótce będzie można sprawdzić w działaniu.

„Nowa nazwa - NANO - to również zdecydowany krok w kierunku innowacyjności, której RTB już wkrótce ujrzy światło dzienne, umożliwiając naszym klientom wzniesienie relacji brand-konsument na zupełnie inny poziom zaawansowania czy raczej zaangażowania emocjonalnego – mówi Świerżewski, wcześniej odpowiedzialny za nowy biznes spółek McCann Worldgroup Polska.