Nie ma zgody na milczenie, a teraz... Do rzeczy - przekonuje w wywiadzie dla portalu Interia.pl redaktor naczelny nowego tygodnika, Paweł Lisicki. Publicyści, którzy tworzyli tygodnik „Uważam Rze”, wracają na rynek z niezależnym tygodnikiem opinii pt.: Tygodnik Do Rzeczy.
Jak zapewnia redakcja, tygodnik będzie się opierał na wartościach, a nie na politycznej przepychance. Lisicki, Wildstein, Ziemkiewicz, Semka, Gmyz, Gabryel, Magierowski, Horubała, Łysiak, Wróblewski, Rybak i wielu innych znanych i cenionych autorów znajdzie się teraz w jednym miejscu - na łamach nowego tygodnika.
„Będzie to tygodnik konserwatywno-liberalny. Konserwatywny, bo szanujący tradycję chrześcijańską i odwołujący się do sprawdzonych i trwałych zasad etycznych w życiu publicznym. Liberalny - bo popierający wolność gospodarczą. Tygodnik, który chce być wyrazistym głosem w polskiej debacie publicznej. Ale ma to być głos niezależny, wolny od partyjnych uwikłań, reprezentujący interes ogółu” – deklaruje redaktor naczelny. Paweł Lisicki.
Pierwszy numer „Do Rzeczy” powinien trafić na rynek już niebawem. Natomiast do osób, które zarejestrują się na stronie www.dorzeczy.pl (rejestracja od piątku, 18 stycznia), bezpłatnie zostanie wysłany zerowy numer („0”) nowego pisma.
Pierwszy numer tygodnika dystrybuowany będzie w całej Polsce we wszystkich sieciach dystrybucji prasy. Pierwszy numer wyjdzie w nakładzie 200 tys. egzemplarzy. Gazeta liczyć będzie 100 stron w formacie 205x279 mm.
Debiutowi pisma „Do Rzeczy” będzie towarzyszyła będzie kampania promocyjna w stacjach radiowych i telewizyjnych, w Internecie i w prasie oraz na nośnikach zewnętrznych, a także promocja w punktach sprzedaży. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Agencja Nano Marketing – będąca częścią Grupy Kapitałowej PMPG SA.
Tygodnik Do Rzeczy w nowych mediach:
Twitter: DoRzeczy_pl
FB: DoRzeczy
Pinterest: DoRzeczy
LinkedIn Groups: DoRzeczy
Google+: Dorzeczy
AppStore i GooglePlay: zainstaluj aplikację WPROST, w której można pobrać tytuły: Wprost, „Do Rzeczy”, FILM oraz wydania specjalne.
Więcej informacji o projekcie nowego tygodnika Pawła Lisickiego można znaleźć również pod adresami:
WWW:
Facebook (9145 fanów):
http://www.facebook.com/pages/Tygodnik-Lisickiego/505864632777215
Twitter (2063 obserwujących):